.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سواحل2شهر مازندران منتظر گردشگران است

شمال نيوز: شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر با اعلام صرف هزینه 250 میلیون ریالی برای طرح سالم‌سازی دریا گفت: سواحل دو شهر مازندران منتظر گردشگران است.
 مظاهر باقرسلیمی امروز در گفت‌وگو با فارس در رامسر با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا در منطقه میانهاله کتالم و سادات‌شهر رامسر اظهار داشت: در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در این منطقه بیش از 250 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری توانستیم با اجرای فضاسازی، گل‌کاری، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی، نصب تابلو، بنر، پلاکاردهای تبلیغاتی، راهنمایی و هشدار‌دهنده در راستای اجرای بهینه طرح سالم‌سازی دریا و رضایت گردشگران و همشهریان از خدمات‌رسانی در طرح‌ها، گام‌های مثبتی بر داریم.

شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر اظهار داشت: کتالم و سادات‌شهر با داشتن بیش از پنج کیلومتر ساحل دریا، کوهپایه‌های سرسبز، چشمه‌های آبگرم، وجود مقبره‌های متبرک متعدد و همچنین باغات مرکبات، چای و شالیزارهای برنج  هرساله در ایام پیک گردشگران بسیاری را به این منطقه می‌کشاند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین دلیل وظایف شهرداری در قبال مهمان‌نوازی و جذب گردشگر بسیار سنگین بوده است.

وی طرح دریای میانهاله کتالم و سادات شهر را بسیار منحصربه‌فرد خواند و گفت: این طرح به دلیل دارا بودن ساحل ماسه‌ای در منطقه و قرار داشتن در نزدیکی جاده اصلی رامسر به تنکابن و همچنین دارا بودن پارکینگ مناسب، مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

باقر سلیمی از دیگر ویژگی‌های طرح دریای میانهاله را استراحتگاه خانوادگی دانست و افزود: رستوران، شهر بازی، استقرار نیروهای امدادی، نجات غریق و نیروهای امنیتی از دیگر امکانات این طرح است.

شهردار کتالم و سادات شهر رامسر بیان کرد: تمام تلاش شهرداری کتالم و سادات‌شهر بر این استوار است که مسافران و همشهریان‌مان با بالاترین کیفیت و با حداقل حوادث و مشکلات بتوانند از این طرح‌ها استفاده و تابستان را به خوشی به پایان برسانند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.